Wspieranie rozwoju dzieci ‒ Zaczarowany Pałacyk w Legionowie
Nasze centrum zatrudnia specjalistów, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci oraz działalność terapeutyczna. Zajęcia w naszym ośrodku prowadzą doświadczeni pedagodzy, logopedzi, neurologopedzi i terapeuci, którym praca z dziećmi daje satysfakcję i radość. W Zaczarowanym Pałacyku każdy mały pacjent i jego rodzice mogą liczyć na życzliwe podejście i zrozumienie oraz otrzymać potrzebne wsparcie.
Agnieszka Wygowska
Pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, pedagog specjalny, neurologopeda oraz terapeuta integracji sensorycznej. Ukończyła studia na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe z neurologopedii, integracji sensorycznej i pedagogiki specjalnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Obecnie pracuje jako logopeda i wychowawca wczesnoszkolny.
Magdalena Piec
Ukończyła studia w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej i wspomagania rodziny oraz studia podyplomowe z obszaru terapii pedagogicznej i pedagogiki Montessori. Jest pedagogiem specjalnym.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w każdej kategorii wiekowej oraz z osobami dorosłymi. Swoje kompetencje zawodowe zdobywała pracując w żłobkach, przedszkolach, domach dziecka, szkołach podstawowych i świetlicach socjoterapeutycznych. Obecnie jest nauczycielem wspomagającym dzieci ze spektrum autyzmu.
Elwira Rutkowska
Pedagog przedszkolny, logopeda i neurologopeda. Ukończyła pedagogikę przedszkolną z logopedią oraz studia podyplomowe z logopedii i neurologopedii. Zrealizowała także kurs Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel i logopeda przedszkolny. Pracuje z dziećmi z autyzmem oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.
Klaudia Pasiecznik - terapeuta
W Zaczarowanym Pałacyku pracuję od stycznia 2022r. jako terapeuta integracji sensorycznej. Ciągle podnoszę swoje kwalifikację i dążę aby prowadzona przeze mnie terapia przynosiła jak najlepsze rezultaty. Ukończyłam studia z zakresu:
- terapii pedagogicznej i edukacji włączającej,
- edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
- edukacji i rehabilitacji osób z zespołem aspergera i autyzmem.
Ukończyłam kursy kwalifikacyjne z zakresu:
- terapii ręki I i II stopnia
- integracji sensorycznej I i II stopnia.
Na codzień uczestniczę w licznych szkoleniach i webinariach, poszukując najlepszych i najskuteczniejszych metod do pracy z dziećmi.
Julia Glesmann - pedagog specjalny i psycholog
Od 10 lat pracuję w edukacji między innymi jako nauczycielka w klasach młodszych, nauczycielka wspierająca i psycholog szkolna. Prowadziłam też rewalidację, zajęcia specjalistyczne z psychologiem, zajęcia wspierające rozwój umiejętności szkolnych, terapię ręki i zajęcia z zakresu promocji zdrowia psychicznego.
Praca z dziećmi to moja wielka pasja. Niezmiennie fascynuje mnie sposób w jaki dzieci patrzą na świat, poznają go, interpretują, ale też zmieniają.
Jako psycholog wspieram rodziców i dzieci w rozpoznawaniu problemów rozwojowych i wychowawczych, opracowaniu rozwiązań występujących trudności oraz wzmacnianiu i rozwijaniu kompetencji wychowawczych.
Bliskie są mi koncepcje pozytywnej dyscypliny i empatycznej komunikacji.
Sylwia Głuchowska
Ukończyłam studia w zakresie pedagogiki specjalnej – kierunek: surdopedagogika, pedagogiki resocjalizacyjnej , oraz studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i integracji sensorycznej.
Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia terapii ręki. Stale podnoszę swoje kompetencje zawodowe.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku. Swoje kompetencje zawodowe zdobywałam pracując w żłobkach, przedszkolach.
Obecnie pracuję jako nauczyciel w przedszkolu w grupie integracyjnej, oraz prowadzę zajęcia muzyczno - ruchowo m. Batii Strauss.
W życiu prywatnym spełniona mama trójki dzieci;).
W pracy z dziećmi kieruję się mottami J. Korczaka „ Dziecko ma prawo być sobą. Ma prawo do popełniania błędów. Ma prawo do posiadania własnego zdania. Ma prawo do szacunku......”, oraz „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.